فرق من و من

jane

غرق رویا
فرق من و من

می دونی فرق من با تو چیه؟ من ریز مینویسم تو درشت. من میخندم تو گریه میکنی. من مینویسم تو میخونی . من دوستت دارم تو نمیدونی . من میرم تو میای . من بهت فکر میکنم تو بهم میخندی. من میخوام تو اوج باشم تو میخوای زود فرود بیای.

 

Tree Dwelling. by Jason Heeley

 



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت21:42---30 تير 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮

ღ آرامـــــش چیست؟؟!!

❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...
❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..
❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..
❀ نگاه به درون ودیدن خدا..

✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿

☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


elahe & ramin
ساعت15:11---28 تير 1391
سلام من تووبلاگم یه جشن تولدگرفتم خوشحال میشم توجشن مون شرکت کنید.منتظرحضورسبزتون هستم

elnaz
ساعت0:00---27 تير 1391
ســــــــــلام دوســــتم

آپــــــــــ کردم

زودی بـــــــــــــیـــــــــــــــ ـا



♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


باران
ساعت14:44---23 تير 1391
سلام دوست گلم من لینکت کردم تو هم دوس داشتی منو بلینک،حتما بهم سر بزن خوشحال می شم

جادوگر
ساعت2:01---23 تير 1391
خدایا ! راهی نمی‌بینم، آینده پنهان است؛ اما مهم نیست همین کافیست که تو راه را می‌بینی و من تو را ...

elnaz
ساعت14:29---21 تير 1391
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


elahe & ramin
ساعت13:54---21 تير 1391
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خوبی داری.ممنون که به ماهم سرزدی عزیزم.موفق باشی
http://nafasami69.loxblog.com


monir
ساعت2:26---21 تير 1391
سلام عزیزم واقعا رویایی هستی منم دخترم برای همین اومدم تو وبلاگت موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 21 / 4 / 1391برچسب:,ساعت1:43توسط jane |